top of page

עבודה הוויתית ועבודה מעשית

בתהליך אימוני מתעסקים ומתרגלים שני סוגים של עבודה – עבודה הוויתית ועבודה מעשית.

עבודה הוויתית מתייחסת להתבוננות ולמידה של עצמנו, וכיאה למתודה האימונית, היא נעשית ממקום חיובי ומקדם. העבודה ההוויתית עוזרת לנו לחקור ולהבין מה חשוב לנו, במה אנחנו טובים, מהן העוצמות שלנו, במה אנחנו חזקים, מה מלהיב אותנו ומה אנחנו רוצים בכל מיני תחומים בחיינו. במסגרת העבודה ההוויתית עונים על כל מיני שאלות שעוזרות להבין איך אנחנו פועלים, מה עוזר לנו להתגבר על אתגרים, מה עובד לנו ואיך נוכל ללמוד ולהשתמש בזה במקומות שבהם אנחנו צריכים עזרה.

עבודה מעשית היא תכלס לקחת על עצמנו משימות ולקדם אותן לאורך התהליך האימוני. במסגרת העבודה המעשית לומדים איך לתכנן ולהוציא לפועל, איך לנהל זמנים, איך להתמודד עם דחיינות, איך לקחת משימה שנראית לנו מורכבת ולהפוך אותה לפשוטה ונגישה ואיך להטמיע הרגלים ודפוסי עבודה מקדמים.

שני סוגי העבודה האלה מתקיימים במקביל לאורך כל התהליך האימוני, תומכים זה בזה ומשלימים זה את זה – כשיש תובנה, לוקחים משימה שתתן לה באופן מיידי נוכחות מעשית בחיינו, מה שמסייע להטמיע ולדייק אותה. וכשבמהלך ביצוע משימה נתקלים בקושי או כשדברים לא קורים בפועל כפי שתכננו, התובנות ההוויתיות וההיכרות העמוקה שיצרנו עם עצמנו עוזרות למצוא פתרון ודרך חדשה.

שני סוגי העבודה חשובים ונחוצים כדי להשיג התקדמות והצלחה.

אימון הוא תהליך מכוון מטרה, וזו הדרך הטובה ביותר שיש לו להציע כדי להשיג תוצאות – השילוב המנצח בין עבודה הוויתית לעבודה מעשית.

השילוב הזה הוא חשוב גם מחוץ לחדר האימון. כשאתם רוצים לזוז קדימה לקראת המטרה שלכם, תנו תשומת לב גם למה שאתם עושים וגם למי שאתם ולאופן המיוחד שבו מתאים לכם לעשות דברים.

והכי מוזמנים לעשות את זה ביחד איתי :-)


פוסטים אחרונים

© 2016 מיכל רובין | Proudly created with Wix.com

bottom of page